klik. klik.

Sunday, November 13, 2011

'Baby,nape pakai baju ni?Besar lah.' =.=

Assalamualaikum kengkawannn!

lame tak meng-update blog ni..
bersawang dah rasenye..

ermmm...
hah..
tetibe rase nak berpantun..
meh bace meh..

pagi-pagi,bangun pagi,
jangan bangun tengahari;
hari ini sakit gigi,
hari esok sakit hati.

kalau takut dilambung ombak,
jangan main kat tepi pantai;
kalau korang rindu kat mak,
jangan segan-segan call say 'hai'.

kalau rase nak bunuh diri,
ingat dulu pada yang Esa;
kalau boyfriend tak puas hati,
fikir dulu sebaik-baiknya apa yang dikata.


ok, fine.
entri ni tak de kene mengena ngan pantun 1 or 2. Tapi pantun 3. Hihi.


Begini ceritanya...
Aku ade sorang kawan SMS aku baru-baru ni..
SMS-nya bertaip begini...

Kawan: As Salam. Kau buat ape tuh?? Bz nmpk? Hehe..Weh,aku nak mintak pendapat ni..

Aku: Wassalam. Tak de buat pape. Dok gurau ngan Danish ni.. Hehe.. Kau nak pendapat pasal ape?

Kawan: Ohh. Erm camni. Aritu aku nak kuar ngan BF aku. Kau tau kann aku ngan dye dah bape lame.. Tetibe hari tuh dye cakap camni, 'baby,nape pakai baju ni?besar lah.pegi tukar baju lain boleh?syg tunggu..' Aku pun cam tak fikir panjang,terus pegi tukar. Tapi masa kat umah bila balik pas kuar ngan dye aritu, tetibe aku teringat balik kata-kata dye. Ape pendapat kau? Huhu. Aku cam tak fikir sgt aritu sebab cam dah rushing aritu. Huhu.

Aku: Erm. Huhu. Complicated ni. Huhu. Aku pun takde pengalaman cintan-cintun ni. Tapi bg aku, aku rase cam dy bkn suke kau sebab diri kau. Dy cam nak kau utk kpentingan diri dy sndri. Mksd aku dy pentingkan diri sndri. Dy nak org tgk dy bertuah dpt GF cantik. Huhu. Sorry to say that tp tu pendapat aku. Huhu.

Kawan:.......Ohh. Erm. Takpe. Aku yg tanye pndapat tadi. Eh. Okay lah. Nanti text lagi ye. Thanx. Luv ya.



Huhu.
Tetibe rase nak tanye pendapat korang.

Feel free?
Bagi lah pendapat sikit..
Mungkin dapat membantu kawan aku ni..
:)

0 potpetpotpet:

 
Copyright .nun.wau.ro.ya. نوري 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul . Premium Wordpress Themes | Premium Templates | Blogger Template