klik. klik.

Monday, November 21, 2011

10 mende yang mungkin korang tak tau pasal NURI

1-Suke makan nasi dengan kicap je. No wonder la aku kurang kurus kann. Grrrr.

2-Penah terlibat dalam kemalangan mase form 1. Kalau korang jumpe aku muke-ke-muke, jangan tengok mate aku lame-lame. Sebab pas korang balik,mesti aku rase down. Bukan down syndrom okay. Down. Sebabnye salah satu mate aku adalah mate palsu.

3-Baru pandai bawak motorsikal bulan Mei 2011. Jangan gelak. Nanti tak pasal makan bubur gune tube kat hospital.

4-Pandai memasak katenye. Kahkahkah. Kalau nak tau betul ke tak,jadi housemate aku. Tak pun husband aku. Wakakakakaka.

5-Sangat emosi bile cakap pasal family. Tak dapat dinafikan. Bukti dah banyak. Salah satu, semalam masa gi seminar ______, tukang cerita duk ckp tolong family,tolong family,tolong mak,blablabla, tetibe aku termenangis. Sebak. Huhhu.

6-Ade adik lahir tahun 2010 walaupun aku lahir tahun 1989. Kire la bape banyak beza antara aku dengan adik aku. Unbelievable sebab umur aku patutnye dah ade anak, bukan adik kann?

7-Kalau korang member yang aku kenal,pastu jumpe tgh jalan aku tak tegur, jangan kecik ati. Kadang-kadang jalan pun tak pandang orang. Aku sangat down dengan kekurangan diri yang ade. So,pasni kalau jumpe aku tgh jalan tegur la. Hehe.

8-Suke bergambar dengan retiss. Kikiki. Tak caye bukak fesbuk.

9-Belajar makan budu bulan 10 tahun 2011. Kikiki. Sedap rupenye budu tu eh.. Hehehe.

10-Selalu berangan besar. Bukan berangan nak jadi besar lagi okayyy. Contoh, tengok wishlist. =.=

0 potpetpotpet:

 
Copyright .nun.wau.ro.ya. نوري 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul . Premium Wordpress Themes | Premium Templates | Blogger Template