klik. klik.

Tuesday, February 15, 2011

Contest Senyum Paling Ceria



Assalamualaikum.....
Hehehe...

Berdasarkan tajuk di atas,saya ingin mengumumkan saya masuk contest tuh. hihi.
First time ever wehh.
Nak taw kenapa?
Sebab contest ni senang kott.
Kott pun tak senang camni kott.


Eh. Ape aku mengkerepekkan nih??
Hehehe.


By the way,thanks to miss namee roslan yang wat contest ni.
Tak penah jumpe contest sesenang ni.
Wink.Wink. ^_^




Ni gambar saya yang saya kategorikan senyum paling ceria.
Muahahahaha.
Perasan tak?


Kihkihkih.
Lantak lahh.
Nak perasan jugeekk.
:P


Kenapa saya kata gambar ni senyum paling ceria?
Sebabnya masa ni baru melepas hajat. huhuhuhu.
Bukan hajat yang tettt tuh hokay!
Ni baru melepaskan hajat nak jumpe kawan2 lame yang tibe2 jumpe kat UiTM la u'ollls!


So sape2 yang minat nak join contest ni jugeekk,pegi2 lah blog miss namee tuh yerk!
:)

Nih nak penuhi syarat2 plak.
Nak tag!



2 potpetpotpet:

Unknown said...

hehe.. ceria2... cantik gigi..

nuri said...

hehehe..
tapi tak seceria blog yana..
heeee..

 
Copyright .nun.wau.ro.ya. نوري 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul . Premium Wordpress Themes | Premium Templates | Blogger Template