klik. klik.

Wednesday, January 26, 2011

saye tengoh maroh ni awop!

Assalamualaikum!

Marah ni! marah! hot! hot!!! hot!!!! panas! panas!!! panas!!!!
Dia ingat aku praktikal amek kos engraving name tag ke hape?
Dia ingat aku under fakulti pengukiran tag nama?
Dia ingat aku praktikal kat sini keje duk nak engrave name tag ke?!!
Hari-hari anta list name baru!!
BOSAN! BENCI! ARGHHHHHHHHHH!!!!!!
@#$%^&*(<>:)~*&^%$#@!~?"@#
Dalam hati ni dah banyak maki hamun kat customer sorang ni!
Dah la banyak songeh!
Tak pasal-pasal tambah dosa kering aku!
11.04 a.m. tadi anta 136 list name baru!
2.43 p.m. tadi anta lagi 747 list name baru!
yang tak siap lagi ade lagi!


Nak siap urgent!
Dia ingat kitorang ni Ironman?
Superman?
The Flash?
Adoyaiiiiiiiii!!!!!
Fuhhhhhhhh!!!!!!
Nasib baik kat bilik ni ada radio!
Kurang sikit panas hati!
Dapat dengar radio ERA.


Dengar lagu-lagu pop & rock.
Sejuk hatiiiii.
Tambah-tambah klu ERA pasang lagu-lagu rancak.

Time drawing plak. Kul 2.26 p.m. siap sketch schematic diagram litar switchboard untuk
PETRONAS penapisan Melaka, warehouse extension project.
Baru siap satu schematic.
Projek tuh ade 4 schematic.
Pehhhhhhhhh!!!!!
Penat aku ngadap komputer tuh!
Klu pro cam Fazli (chiefdraftman kat situ), tak pe lah.
Mst jap je 4 SChematic tuh siap.
Aku ni.
2 jam 1/2 minit, baru siap satu schematic!
Wuhuhuhuhuhuhuhhuhuhuhu.

Okay lah.
Saye dah penat.
Walaupun saye tgh marah tadi,tapi saye tak marah awop2 semua. :)
Saye sayangggg awop2 semua. ;)
Okay lah.
Gud niteee!!!

0 potpetpotpet:

 
Copyright .nun.wau.ro.ya. نوري 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul . Premium Wordpress Themes | Premium Templates | Blogger Template