klik. klik.

Wednesday, December 8, 2010

it's complicated.

syukur pun ade, sedih pun ade. tuh lahh rase yang terdapat dalam jiwa nurnuriadha sekarang ni. syukur sebab tak de couple. nak tau kenape? hurrrmmm. sekarang ni 3 orang yang aku kenal de masalah ngan couple dorang. sorang sampai off phone tak nak bf ganggu. sorang asyik tanye aku, camne nak lupekan sesorang. sorang lagi tengah ade masalah hati yang melibatkan mental dan fizikal. huhuhu. it's complicated kannn? tuh pasal lahh bersyukur ni. tapi kadang2 rase gak sedih + jelez tengok couple2. tapi takpe lahh. tak couple pun happy gak. couple ngan family jelahh. senang. lagi happyyy. tak membazir pape punn. kannnn? hohoho. ape2 pun, aku doakan kawan2 semoga cepat2 berbaik ngan teman masing2 dan semoga kekal hingga ke jinjang pelamin. ameeen. :)

di kesempatan ni nak wish burfday kepada kawan2 yang lahir bulan disember ni ; elis(Two N Shop), wani(SMART), nyza(UiTM), amen(Setapak), fatin suhana (SMART), dan farahan(Gombak).
semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki!

1 potpetpotpet:

anizaku alias said...

tq wish kat bfdy kat aku.siap tulis nme ak kat blog merAH ko.hehe..
pasal title baru..yeaa..single lbh baik.kurg dosa.so,jgn rase endh diri ble kate ak xde bf.ade xde,bg aku same je.hehe.tp ak still bhgia skg.=)

 
Copyright .nun.wau.ro.ya. نوري 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul . Premium Wordpress Themes | Premium Templates | Blogger Template