klik. klik.

Thursday, October 28, 2010

kuantan sudah. ;)

yehaaaaa~!
status: happy. happy. happy. :))
venue: kuantan. :)

hahaha. rakan seperjuangan yang sedang berperang sekarang jgn jelez ye ;)
saya sudah berada di kuantan ye sekarang. hahahaha. *gelak jahat.
happy disamping keluarga tersayang walaupun serba kekurangan. yeahhh. that's it.
namun disebalik benak fikiran dan hati yg bersih, *bersih ke? kuikuikui~ maseh risau memikirkan alkisah telenovela tempat praktikal yg tak berkesudahan. haisssshh. *isau.isau.* huhuhu.
tolonglahh sayeeeeeee!
bukakan lahh pintu hati company tuh tuk terima saya sbg praktikal student diaaaaaaaa. huhuhu. rakan2, doakan saya yerrrr. saya penat memikirkannyaaaaa. aaaaaaaaaaaaaa. *serabai suda.huhu.

ok lahh rakan2. saya nak bergurau senda ngn danish shahir~
babaiiii~
:)

0 potpetpotpet:

 
Copyright .nun.wau.ro.ya. نوري 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul . Premium Wordpress Themes | Premium Templates | Blogger Template